Mupo revisjonikomisjoni töö kokkuvõttest selgub, et Margo Reiska on teenistusväliselt kasutanud mupo sõidukeid mullu kokku 80 korral, sõites läbi ligi 8500 kilomeetrit ning tekitas seeläbi mupole kahju vähemalt 1061 euro ulatuses.

Margi Reiska auto teekond

Revisjonikomisjoni aktis seisab, et Reiska on autod võtnud oma kasutusse ühel päeval ja toonud tagasi järgmisel päeval või veel mõni päev hiljem. Mitmel korral on Reiska võtnud sõidukid enda kasutusse reedel ja toonud tagasi esmaspäeval.

Ametisõiduki kasutamine teenistusväliselt on lubatud vaid erandkorras ameti juhataja kirjaliku loa alusel. Sõiduki teenistusvälisel kasutamisel on keelatud sõiduki tankimine ameti krediitkaardiga. Samuti tuleb sõiduki teenistusvälise kasutamise korral sõiduk tagastada tangitult ning esitada tankimist tõendav kviitung üldosakonna juhatajale.

Komisjonile teadaolevalt ei ole mupo juhataja andnud Reiskale luba sõidukite teenistusväliseks kasutamiseks. Ka puuduvad andmed selle kohta, et Reiska oleks pärast sõidukite kasutamist neid omal kulul tankinud või esitanud kütuse kompenseerimist tõendavaid kviitungeid.

Käis väidetavalt politseireidil ja mööblit vedamas

Margo Reiska enda seletusest nähtub, et mullu 16. septembril, mis oli reede, võttis ta mupo kasutuses oleva sõiduki Opel Astra, et osaleda koos politseiga reidil.

Samast selgub ka, et sama sõiduk oli laupäeval pargitud Margo Reiska kodu juurde Pirital ning ta toimetas selle sõiduki tagasi Tallinna mupo territooriumile laupäeva öösel.

Ühtlasi võttis ta samal ööl mupo kasutuses oleva mikrobussi Peugeot Boxer, et vedada sellega mööblit ja tõi selle tagasi pühapäeva päeval.

Revisjonikomisjon jõudis aga järeldusele, et ühelt poolt ei kuulu Margo Reiska teenistusülesannete hulka politseireididel osalemine ja teisalt on Põhja Prefektuur kinnitanud, et mullu 16. ja 17. septembril ei osalenud Reiska ühelgi politseireidil.

Lisaks tuvastas revisjonikomisjon Navireci ning GSM Autovalve andmebaaside abil, et Reiska kasutas ametiautosid korduvalt sõitmaks koju või suvekodusse.

Täiendavalt tuvastas komisjon, et Reiska on sõidukitele paigaldatud Navirec seadmetega on manipuleerinud ning aravatavalt võltsinud ka sõidukite võtmete väljastamise kaustades oma kolleegide allkirju.

Revisjonikomisjon töö käigus selgus, et vähemalt kolmel korral on ametisõidukit kasutanud isiklikes huvides ka mupo kontrolliosakonna juhataja Madis Peri, läbides kokku üle 1000 kilomeetri ja tekitades sellega mupole 126,25 eurot kahju, mille ta on nüüd kohustatud hüvitama.