Erinevalt telereklaamist kannab üks tänavareklaamil ja ajalehereklaamil kujutatud noormeestest äratuntavalt vaimuliku ametiriietust, kirjutas Postimees.

Eesti Evangeeliumi Kristlaste ja Baptistide Koguduste Liidu (Eesti EKB Liit) vanematekogu liige, Nõmme Vabaduse baptistikoguduse pastor Ruudi Leinus rääkis ajalehele, et reklaam häirib vaimulikke, kuna noormehed ei käi täiskasvanud neiu juures vannis ja vaimulik ei läheks iialgi ametiriietusega vanni.

Leinus nimetas vaimuliku riietuse kasutamist reklaamis intrigeerivaks ja ärgitavaks.

“Olen sada protsenti kindel, et reklaami tegijad ongi seda taotlenud ja selle ilmselt ka saavutanud,” sõnas Leinus. Pastori arvates ei ole õige noortele sellist eeskuju pakkuda.

Eesti Kirikute Nõukogu (EKN) täitevsekretär, Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku Kaarli koguduse liige Eerik Jõks ütles, et EKN on reklaami temaatikaga varem tegelnud. Samas lisas Jõks, et ta ei saa väljendada EKN-i suhtumist konkreetsesse reklaami, kuivõrd selle saaks kujundada nõukogu pärast küsimuse läbi arutamist.

Jõks nentis siiski, et kõnealust reklaami võib pidada labaseks. Ehk on pildil kujutatu näol tegemist perevaimulikuga, kes tegutsevad Soomes, märkis ta.

“Aga miks nad peaksid koos perekonnaga vanni minema? See viitab küll millelegi haiglasele. Või viiakse seal läbi ristimist?” ütles Jõks ajalehele.

Radiolinja Eesti AS-i turundusjuht Anu-Mall Naarits oli Postimehe teatel üllatunud Kolmikpointi reklaami seostamisest usuteemaga. Kolmikpointi kampaania autor on reklaamibüroo Zoom, teleklipi tootis Rudolf Konimois.

Reklaami autor büroo Zoom kinnitas, et reklaamis ei ole näitlejate pea ümber mitte aupaiste, vaid seebivaht, mis “sümboliseerib nii ihulist kui hingelist puhtust.”