Millise mulje jätab praegune olukord, kus inimesed ei mahu uutesse rongidesse normaalselt ära ning ka graafikute osas on probleeme? Kui palju olete sellele probleemile mõelnud?

Juba eelmisel aasta oktoobris käisid Elroni inimesed minu juures ja arutasime koos maavanematega eesseisvaid muudatusi, tõime välja oma murekohad. Tõsi, selliseid probleeme nagu viimastel päevadel lehest lugeda, ei osanud nad toona ette näha.

Ega ta head muljet jäta, kindlasti oleks saanud asju paremini planeerida, eriti kommunikatsiooni ja teavitamise vallas. Graafikuid ja vagunikoosseise saab edaspidi paika sättida ja sellega tulebki nüüd Elronil aktiivselt tegeleda.

Kas keegi peaks võtma vastutuse Elroni rongidega toimuva eest? Kes see olema peaks ja kuidas tegutseda tuleks?

Jah. Elroni rongidega toimuva eest vastutab Elron. Eelkõige tähendab see kohustust kiiremas korras tekkinud jamad korda ajada ja tagada probleemideta reisijatevedu.

Kas segadus Elroni rongidega võib anda löögi ka rongitranspordi populaarsusele ja seeläbi avaldada ka negatiivset regionaalpoliitilist mõju?

Kasuks selline segadus kindlasti ei tule, kuigi ma loodan, et suuri trende see ei muuda. Regionaalpoliitilist mõju avaldab eelkõige ühenduste olemasolu, kvaliteet ja kiirus ning selles osas on nii uute rongide tulek kui sõiduaegade lühenemine ja graafikute tihenemine kindlasti suur samm edasi.

See parandab ühendusi maakondade vahel, loob paremad võimalused kasvõi igapäevaseks töölkäimiseks. Ajutise tagasilöögi on praegused probleemid ilmselt andnud ja vedaja peab oma usaldusväärsust miinusest plussi sikutama hakkama. Kõige parem moodus selleks on ikkagi hästi korraldatud rongiliiklus.

Kas minister Juhan Parts on seni käitunud adekvaatselt antud juhtumi raames? Kas tal oleks põhjust kaaluda ametist lahkumist?

Just praegu kohtusin Partsiga, oli absoluutselt adekvaatne ja tegus inimene nagu alati.