Kaubamaja kaubandusdirektor Edward Köster ütles RusDelfile, et Vene turistid ostavad eelkõige trendikaid ja kindla kaubamärgiga tooteid. "Enam ostetakse kotte, kingi, sooje riideid nagu mantlid ja jakid, samuti lähevad hästi pidulikud riideid, kuna paljud turistid tulid Tallinna uut aastat vastu võtma."

Kösteri sõnul ei lähe Vene turistid kunagi mööda ka kosmeetikaosakonnast, nendele pakuvad erilist huvi eksklusiivsed lõhnad ning kuulsate kaubamärkide ihukreemid. "Mõned turistid sõidavad siia autodega, et viia koju Eesti kodukaupa ja tekstiili," lisas ta. 

Solarise kaubandusekeskuse turundusjuht Georgi Viies lisas, et Vene turistid ostavad eelkõige James Bondi ja  Hugo Bossi parfüüme. "Raamatukaupluses Apollo ostetakse tihti eesti autorite venekeelseid tõlkeid, eriti populaarsed on lasteraamatud nagu "Lotte" ja "Sipsik", samuti ka temaatilised raamatut Tallinna ja Eesti kohta. Mängude poest WePlay ostetakse kõige rohkem arvutimänge. Poistele meeldivad kõige rohkem  "Tähesõdade" legod ja tüdrukutele ”Blingles” - käsitöökomplektid, millest saab endale ehteid valmistada."

Veel osteti peokleite, nutitelefone iPhone 5, Rafaello komme ja martsipanibatoone ning vahuveini Martini Asti.

"Rimi poodidest ostsid Vene turistid kõige rohkem Kalevi šokolaadi ja Tallinna pildiga kommikarpe. Veel võis korvis märgata kallist alkoholi, palju liha, juustu ja piimatooteid Eesti tootjatelt," rääkis Rimi kommunikatsioonispetsialist Katris Bats. 

Prismast ja Ülemiste kaubanduskeskusest öeldi, et nad ei jälgi, mida keegi ostab.