Mööblifirma Sohva omanik, tegevjuht ja tööline Egon Paeste põhjendas autoremondi kuluarve esitamist sellega, et riigitee hooldajana on teedevalitsus oma töö unarusse jätnud ja põhjustanud Libatse-Enge tee põhjani lagunemise. “Hoolduseks ei saa ju lugeda hööveldamist kaks korda aastas ning mullu teele puistatud mõnda koormat kruusa,” ütles ta Pärnu Postimehele.

Libatse keskust Engega ühendav neljakilomeetrine kruusatee pole Paeste ütlust mööda remonti näinud vähemalt tosin aastat.

Teel on auk augu kõrval, kuid teedevalitsus teatas arve peale vastuskirjas, et auto lagunemist ei saa küll tee süüks panna, sest see vastab standardile.

Teelõigul purunenud Mazda remont läks Paeste sõnul maksma ligikaudu 5000 krooni, aastapäevad tagasi liisitud Sebring Chrysleri taastamiskulu kandis autofirma.

AS-i Erimark müügijuht Imre Õispuu kinnitas, et Paeste auto remont läks maksma 11 000 krooni. “Pole mingit kahtlust, et autode purunemise peapõhjus on halbades teeoludes,” väitis Õispuu.

Pärnu teedevalitsuse Pärnu-Jaagupi teemeistri asemik Enn Kesanurm ütles, et Libatse teel pole tänavu remonti ette nähtud ja mees võib oma rumalusest arveid laiali saata. “Pole enne kuulnud, et keegi oleks teedemeestelt autoremondiks raha nõudnud,” märkis ta.

Pärnu teedevalitsuse juhataja Enn Raadik ütles, et Libatse-Enge teeolud ei parane järgmiselgi aastal, sest tee päevane koormus ei ületa paarisada masinat ja remondijärge ootab hulk Pärnumaa enamkoormatud teelõike.