"Kampaania eelarve on ilmselt mõnekümne tuhande ringis - seal on siis eelkõige koduleht, kohtumiste ruumid, sõidud, telefoniarved, plaan on ka vähemalt üks trükis tekitada," vastas Helme Delfi küsimusele, kuidas ta kavatseb valimiskampaaniat teha ja kui suure eelarve on selle jaoks planeerinud.

"Arvestada tuleb sellega, et jutt käib ühest ringkonnast - elu näitab, et taolise summaga on võimalik sellises ruumis juba nähtav olla. Loomulikult lisandub sellele tavaline kampaania-PR: esinemised, seisukohavõtud, debatid," lisas üksikkandidaat.

"On ütlemata selge, et meedial on sellises üksikmeeste-parteide Taavet-Koljat võitluses väga tähtis ja vastutusrikas roll. Paar üllatust on ka varrukas, geriljakampaaniale kohaselt odavalt aga nutikalt vastastele meelehärmi valmistada," sõnas Helme lõpetuseks.