„Tegemist oli selles mõttes tööõnnetusega, et igapäevane toimetuspoliitika tõepoolest ei puutu reklaamidesse ja erilehtedesse - seda igas väljaandes,“ kirjutas Raudsaar Facebookis. „Seega rahustan kõiki, kes kardavad Postimehe uudiste või välisuudiste toimetuse kallutatust - mida pole, seda pole.“

Hiina saatkonna tellitud erileht on küll põhilehest eraldi, kuid leht tervikuna vastutab maineliselt kogu sisu eest, rääkis Raudsaar Delfile. See aga ei tähenda Raudsaare sõnul, et toimetus oleks kunagi ebausaldusväärne.

Ka Postimehe peatoimetaja Merit Kopli rääkis ERR-i uudisteportaalile, et see on pelgalt reklaamväljaanne ning toimetus ei ole sellega kuidagi seotud.

„Me ei saa Hiinale ette heita, et ta tellib makstud tekste, aga kanalile võib ette heita, et seal pole näidatud, kes on vahelehe tellinud,“ rääkis Raudsaar. „Tavaliselt on inserdi impressumis näidatud, kes on selle tellinud. Me tahame teada saada, kes on selle asja taga.“

"Sellised materjalid peavad olema väga selgelt tähistatud, mitte nii, et pean [viidet reklaamile] kuskilt luubiga otsima," ütles Raudsaar ERR uudisteportaalile. "Aga ka reklaamide osas on ju diskussioon võimalik. See ei ole nii, et maksti ja seetõttu avaldatakse ükskõik mida. Antud juhul ei puuduta see leht toimetajaid, kuid on küsimus ajalehe juhtkonnale."

Raudsaare sõnul on teema tõstatunud eelkõige sellepärast, et Eesti ja Hiina suhted on praegu päevakorral. „Räägitud on ministrite Hiina visiitide tühistamisest ja põhjus on ka selles, et me võtsime dalai-laama vastu,“ kõneles Raudsaar.

Hiina suursaatkond Eestis ostis tänase Postimehe vahele Hiinat ja selle suhteid Eestiga ning Tiibeti olukorda ülistavas stiilis kirjeldava eriväljaande. Avaldatud materjal kannab pealkirja "Hiina Rahvavabariigi ja Eesti Vabariigi diplomaatiliste suhete 20ndat aastapäeva tähistav erileht".