Asekantsler on Eesti infoühiskonna arengusuuna näitaja ja visiooni looja, kes veab eest ettevõtete konkurentsivõime kasvu ja inimeste elukvaliteedi parandamiseks riiklikku IKT strateegiat ning infoühiskonna teenuste arendamist. Tema sõnadel ja tegudel on kaalu ja edasiviivat jõudu nii riigi kui ka rahvusvahelisel tasandil, teatas riigikantselei.

Kandidaadile esitatavad nõuded:
1. teenistusülesannete täitmiseks piisav juhtimiskogemus, haridus ja inglise keele oskus vähemalt C1 (ehk vilunud keelekasutaja) tasemel;
2. kompetentsid vastavalt avaliku teenistuse tippjuhtide kompetentsimudelile, rõhuasetusega strateegilisele juhtimisele ja protsesside juhtimisele ning koostööle ja kommunikatsioonile.
3. väga hea ülevaade IKT poliitika hetkeseisust ja suundumustest nii Eestis, Euroopa Liidus kui ka maailmas.

Eelistatud on kandidaat, kellel on:
1. vähemalt 3-aastane IKT valdkonna strateegilise arendamise ja eestvedamise või organisatsiooni juhtimise kogemus;
2. magistrikraad või sellega võrdsustatud haridustase;
3. nii avalikus kui erasektoris töötamise kogemus.

Kandidaadilt eeldame valmisolekut taotleda riigisaladusele juurdepääsu luba.

Kandidaatidel palutakse esitada:
- motiveeritud avaldus;
- elulookirjeldus (soovitavalt europassi CV vormil);
- tunnistuse või diplomi koopia vajaliku haridustaseme kohta;
- kinnitus, et puuduvad asjaolud, mis välistaksid ametnikuna teenistusse võtmise;
- essee teemal: „Minu lahendused Eesti infoühiskonna viiele suurimale väljakutsele”, essee pikkus kuni kaks lehekülge.

Uus dokumentide esitamise tähtaeg on 13. detsember 2016. Dokumendid palutakse esitada tippjuhtide valikukomisjonile aadressil Rahukohtu 3, Tallinn 15161, märgusõnaga „SIDE JA RIIGI INFOSÜSTEEMIDE ASEKANTSLERI KONKURSS” või digitaalselt allkirjastatuna elektronposti aadressil tippjuhid[at]riigikantselei[dot]ee.

Lisainfo telefonil 693 5460 (Riigikantselei) või 625 6342 (majandus- ja kommunikatsiooniministeerium).