Mäggi: erakonnad ülehindavad oma kaubamärke

 (24)
Mäggi: erakonnad ülehindavad oma kaubamärke
Foto: Eesti Ekspress, Vallo Kruuser

Suhtekorraldaja Janek Mäggi hindab kriitliselt eile lõppenud eurokampaaniat ja on veendunud, et inimestele sobivad kandidaadid, kel on jutustada kiiksuga lugu.

Mäggi sõnul on valimistulemused kordumatu tõehetk, mis väljendab ühiskonna meelsust. "Meelsus kujuneb pika aja jooksul ning seda saab teatud määral suunata, kuid mitte jäägitult. Valitakse elatud elu ja kujunenud kuvandit," kinnitab suhtekorraldaja.

Mäggi on veendunud, et Indrek Tarand vajutas õigeid nuppe. "Inimesed tahavad valida inimesi. Ja lahedaid inimesi. Tarand rääkis, mida mõtles ja see veenis. Kunagi ei valita kõige targemaid ja tublimaid jne. Valitakse isikupäraseid ning huvitavaid. nö niuhhiga" inimesi," kiidab ta Euroopa Parlamendi valimiskampaania positiivset üllatajat.

"Hea huumorimeel tuleb alati kasuks. Samuti sõnaseadmisoskus. Ja mõtteerksus. Tarand räägib, erakond ei räägi. Ta on juriidiline moodustis. Mitte luu ja liha."

Tuntud PR-spets rõhutab: "Reformierakonna ja Keskeakonna puhul torkas silma reklaam, mitte suhtekorraldus. Kristiina Ojulandi põnevad mõtted ei kajanud, Tarandi omad küll."

Mitmete Eesti poliitikute hea tuttav Mäggi rõhutab, et meie erakonnad hindavad üle oma kaubamärke ja alahindavad inimesi, kes selle kaubamärgi moodustavad.

"Poliitikas ei saa hääli teenete, vaid emotsiooni eest. See, kes on praegu kõige kihvtim, saabki kõige rohkem hääli. Seekord annaks maksimumpunktid Tarandi vaimukale kampaaniale. Meedia aitab neid, kellel on oma kiiksuga lugu. Seda raha, isegi suure raha ees,. osta ei saa - seda näitas viis aastat tagasi Carmen Kassi ja Urmas Reinsalu kogemus."