TLÜ reklaamiõppejõud Linnar Priimägi ütles, et propaganda on reklaami põhiliik, kus tahetakse saavutada paljude inimeste ühesugune tegutsemine ühel ja samal ajahetkel. „See on see, kus probleemi, mis on ühine, ei saa lahendada üks inimene, vaid peab koos selle lahendama," ütles Priimägi. „Propaganda teema on: nüüd kõik ühiselt, kõik koos lipu alla!"

Priimäe sõnul on propagandal kaks põhiliiki. „Üks on agitatsioon: see on see, kui sul vastast ei ole, sa tõused üksi püsti ja räägid ja kõik usuvad ja teevad seda, mis sa tahad. (...) Teine on propagandasõda, kus sul võib olla seal vastane saalis, kes tõuseb püsti ja ütleb, et „Aga mina arvan teisiti!" või kes töötab sinu vastu."

Küsimusele, mis saab siis, kui „sõdib" vaid üks pool ja teine on vait, vastas Priimägi, et küsimus ei ole mitte selles, et vahepeal võib keegi vait olla. „Niipea, kui vastasrind on olemas, on meil olemas ka propagandasõda. Aga see, et ta taktikaliselt vahepeal vaikib, see on tema küsimus."

Ukrainas toimuva kommentaarina ütles Priimägi, et praegu käib „külm" sõda ehk majandus-, info- ja psühholoogiline sõda, kuid külma sõda peetakse ettevalmistusena „kuumaks" sõjaks.