"Suund on õige - autoliiklus on haaranud viimase 20 aasta
jooksul liiga palju linna territooriumist ja põhjustab ühiskonnale oluliselt rohkem kahju, kui maksude läbi sisse toob," ütles Rannala Delfile.

Liikluseksperdi sõnul on aga teemat detailselt keeruline kommenteerida, sest linnavalitsusest tulev info on vastuoluline.

"Ühes eilses uudises oli positiivne üllatus, et ühistransporti kavandatakse uusi otseliine ning et Gonsiori tänav avatakse 16. augustil. Teises uudises seisis, et Gonsiori tänavale siiski esialgu ühistranspordi radu ei rajata. Kolmas uudis samast päevast ütles, et Pirita ranna tee remondi eesmärgiks on läbilaskevõime suurendamine ja ilmselgelt käib see autoliikluse kohta," kirjeldas Rannala.

"Selline ongi tulemus, kui asjadega tegeleb mitu erinevate abilinnapeade alla kuuluvat ametit ja terviklik arengukava puudub."