Lisaks anti 123 korral elektrivoolu katkestusi puudutavad teavet ning järgnesid kõned, kus teavitati kanalisatsiooniprobleemidest, paluti abi sanitaartehniliste tööde osas või informeeriti liiklusummikutest, teatas ETAle Raepress.

Peale tavalistele linnakodanikele andis linnale jaanuaris operatiivset heakorrateavet ka politsei, informeerides abitelefoni nii libeduse tekkimisest kui ka näiteks lahtisest killustikust ja klaasipurust sõiduteel.

Tallinna abikeskuse dispetšerid annavad neile laekuva heakorrainfo edasi kas tänavapuhastusfirmadele või linnaosavalitsustele.

Jaanuaris paluti 50 korral abi ka seoses sellega, et inimene ei saanud oma majja või korterisse sisse. Tallinna abikeskuse dispetšerid viisid abivajajad kokku vastavate firmadega. Enne abitelefoni 1345 käikuandmist pidid lukustatud ukse taha jäänuid sageli abistama tuletõrje- ja päästemeeskonnad.