Lennuinstruktori Rein Porro sõnul tuleks lennukil kütuse kulutamiseks tiirutada 5-6 tundi, mistõttu ongi olukorras, kus tehnilise rikke tõttu tuleb lähtekohta tagasi pöörduda, kõige lihtsam kütus välja lasta, vahendas ERRi uudisteportaal "Aktuaalset kaamerat".

Porro sõnul saab kütust väljutada siis, kui lennuk peab tegema hädamaandumise, kuid maandumismass on lubatust suurem. Säärane käitumismall on Porro hinnangul tavaline juba alates 1950ndatest, kuid mehe kinnitusel juhtub seda tegelikult tõeliselt harva.

Maailma suurimal reisilennukil A-380 tekkisid eile teel Pariisist Tokyosse tehnilised probleemid ning maandumiseks paiskas ka Soome õhuruumi läbinud lennuk õhku 90 000 liitrit kütust, kuid Soome liiklusohutusameti teatel lasti kütus välja nii kõrgel, et see jõudis enne maapinnani jõudmist hajuda.