Peale Tallinna Sadama korruptsiooniskandaali puhkemist on ootamatult aktiveerunud ka kunagine praamikuningas Vjatšeslav Leedo, kelle leping Saaremaa ja Hiiumaa parvlaevaühenduse korraldamiseks lõppeb järgmisel aastal.

Seoses mitme erineva korruptsioonikahtlusega on vahistatud Tallinna Sadama endised juhid Allan Kiil ja Ain Kaljurand. Kiili puhul on üks kahtluse koht Tallinna Sadamale saarte parvlaevaliikluseks uute parvlaevade ehitushanke eest suure altkäemaksu võtmine.

Prokurör Laura Feldmanise sõnul on kuriteokahtlus üleval sadamale parvlaevade ostmise konkursi juures. Enne seda oli majandusministeeriumi korraldatud konkurss, kus Leedo ja Tallinna Sadam võistlesid omavahel laevaliikluse korraldamise õiguse eest. Selle konkursi juures, mis korraldati eelmisel aastal Urve Palo ministriks oleku ajal, Feldmanise sõnul korruptsioonikahtlust pole.

Kiili ja Kaljuranna skandaali puhkemise järel on aktiviseerunud ka Leedo, kes on sattunud uude sõnasõtta Paloga teemal, kelle pakkumine oli eelmisel aastal riigile odavam, kas Leedo või Tallinna Sadama oma.

Palo jäi endale kindlaks ja väidab ikka, et Tallinna Sadama pakkumine oli odavam. Leedo süüdistab Palot valetamises ja nõuab valeväidete ümberlükkamist. Väinamere Liinidest kinnitati täna Delfile, et hagi Palo vastu on juba sisse antud.