Ummikus raisatud aeg võrdub miljonite ja miljonite kroonidega, mille eest saaks küllap valmis ehitada nii Haabersti ristmiku viaduktid, Lõuna- ja Põhjaväila kui ka Tallinna ringtee laienduse takkaotsa, kirjutab SL Õhtuleht.

Ajaleht testis, kui palju võtab linnaäärsetest asulatest südalinna tööle jõudmine.

Inimene, kelle kodust on südalinna mööda Pärnu maanteed 23 kilomeetrit, nendib, et kui 10 aastat tagasi jõudis linna poole tunniga, kuid nüüd õnnestub see nii kiiresti ainult siis, kui startida päikesetõusul. Kell 8. 15 startinud mees jõuab ajalehe Narva maantee 13 asuvasse kontorisse kell 9.05.

15 kilomeetri kauguselt Jürist õnnestus teisipäeva hommikul jõuda Tallinna südalinna väikeste ummikute kiuste kõigest 30 minutiga. Nii mõnigi jürilane peab seda tulemust heaks saavutuseks, nendib sõitja.

Viimsi valla heinamaade hoogne täisehitamine ja ühisveonduse reformimine peamiselt vaid sellega, et Tallinna piiril tuleb bussisõidu eest lisa maksta, on tekitanud olukorra, kus korralikus peres on kaks autot ja hommikune töölesõit kestab aastataguse 20 minuti asemel 45.

Kolmveerand tundi ja 14 kilomeetrit — keskmine kiirus 18,6 km/h, resümeerib Viimisist tööle sõitnud. Sellest 4,7 kilomeetrit Pirita teel keskmise kiirusega 9,4 km/h.

Mööda Laagna teed ja Peterburi maanteed linna sõitja komistuskiviks on Lasnamäe kanali lõpp ja Gonsiori tänav, mille ummikutes hommikuti aeg voolab nagu Salvador Dali kell.

Testija märgib, et kuigi Lasnamäe kanalis kulgeb liiklus hommikul märksa nobedamalt kui õhtul, siis kanali lõppedes saabub stopp. Targad koolijütsid ronivad bussist maha ja jalutavad irvitades autorivist mööda.