Kalevi teatel on lapsed ja perekond nende sponsorlusstrateegias kesksel kohal ning suurtele peredele kommipakkide kinkimine on kujunenud omaette traditsiooniks.

Kalevilt saavad paki ligi 3800 perekonda, kus on kokku üle 17 000 lapse. Kommikottide suurus sõltub laste arvust peres. Kokku jagatakse Eesti suurperedele ligi kümme tonni komme. Lisaks maiustustele on pakkides ka ajakirjad Just! ja Sporditäht või Ärielu. Soovi korral on peredel võimalus vormistada nimetatud meediaväljaannete tasuta tellimus kuni kolmeks kuuks.

Kalevi finantsdirektor Tarmo Maasikamäe sõnul soovib ettevõte näidata sotsiaalset vastutust konkreetsete tegudega, mis on suunatud perekonna ja sportlike eluviiside toetamiseks. Lisaks suurperedele kommipakkide jagamisele toetatakse Maasikamäe teatel suuremahuliste projektidena ka Tallinna Lastehaiglat ning Eesti Olümpiakomiteed. „Spordialadest toetame nii käsipalli, võrkpalli, ratsa- ning jalgrattasporti kui ka Eesti rallilootuse Urmo Aava tegemisi,” lisas Tarmo Maasikamäe.

Kalevi kommikotid jõuavad suurperedeni koostöös kohalike omavalitsustega. Iga pere saab oma kommipaki kätte elukohajärgse valla kaudu.

AS Kalev ettevõtete grupi peamised tegevusvaldkonnad on toiduainete tootmine ja müük ning kinnisvaraarenduse ja meedia valdkond. 2005/2006 majandusaastal realiseeriti kondiitri– ja piimatooteid kokku 24 300 tonni. TNS EMOR’i uuringu kohaselt on AS Kalev Eesti elanike hinnangul juba neljandat aastat järjest riigi mainekaim ettevõte.