„Mõned kampaaniad on edukad olnud ja mõned vähemedukad. See reklaamikampaania lihtsalt ei õnnestunud,“ tunnistas Korobeinik Delfile. „Olen tuttavatega rääkinud ja arvamused on erinevad. Minu isiklik arvamus on, et väga tark see tegu ei olnud. Suund on ehk isegi õige, et kampaaniat huumoriga teha, aga nalja võiks teha enda üle, mitte kliendi üle.“

Korobeiniku sõnul tahab kampaania loonud reklaamiagentuur näidata neid reklaame väga innovaatilistena ja nad võtavad seda kriitikat, nagu see oleks tsensuur või keskpärasuse võidukäik.

Korobeinik avaldas lootust, et sellest mingit suuremat rahvusvahelist jama ei teki, sest see oleks antireklaam, mille me enda rahaga kinni maksame.

Matrjoškade reklaamikampaania tuleb Korobeiniku sõnul kindlasti arutlusele EASi korralisel nõukogu koosolekul, mis toimub sel neljapäeval. „Juhatus juba tegeleb selle juhtumiga ja inimestel on kindlasti oma arvamus,“ rääkis Korobenik. Tema sõnul on siin pigem mõtteainet, kuidas Eestit reklaamida Venemaale ja üldse välismaale.

„Kas me tahame nalja teha või fakte esitada, kas ainult Tallinna reklaamida või kogu Eestit, kuidas saavutada olukorda, et sellised asjad ei korduks,“ loetles Korobeinik nõukogus neljapäeval arutatavaid küsimusi.

Novembri keskpaigas avaldati sotsiaalvõrgustikesse neli venekeelset videolõiku, mis kutsusid üles jälgima Eesti turismiinfo fännilehte.

Neljaosalise sarja peategelasteks on hiiglaslikud matrjoškad, kes sümboliseerivad Eestisse turismireisile tulnud Vene turiste. Munakujulisi rahvusnukke kujutatakse sattumas piinlikesse olukordadesse – bussis, hotellis, restoranis ja spaas, kus nad ühel või teisel põhjusel äparduvad – ja abivalmis Eesti turismikorraldajaid neile appi tõttamas.

EAS eemaldas klipid sotsiaalvõrgustikust „vastuokslike emotsioonide” tõttu. Reklaamklipid loonud agentuuri DDB Eesti haru esindaja polnud Eesti Päevalehele vastusteks kättesaadav.