Meeritsa ja Hõbemägi hinnangul on kummaline riigi poolt seatud eesmärk, mille järgi euro toetus peaks suurenema selle kasutuselevõtu ajaks 45-lt 65 protsendini ning küsisid: miks seda üldse vaja on? Pigem võiks nende arvates lihtsalt jälgida, mida rahvas eurost arvab, kui see on üks kord käibele tulnud.

„Me soovime riigi poolt näha reaalseid tegusid, mitte raha eest tehtud ajupeasuga saavutatud tulemust,“ resümeeris Eesti Ekspressi peatoimetaja Hõbemägi.

Atoneni arvates võiks riik ka üldiselt vähem reklaami teha. „Riigiasutused korraldavad reklaamikampaaniaid arutult palju ja panevad niimoodi raha asjatult hakkama,“ märkis ta.

Euroteavituskampaania maksumuseks on kavandatud tänavu 12 miljonit krooni ja Eesti valitsus peaks järgmisel aastal poole sellest rahast tagasi saama.