Keskerakonna Noortekogu esimees Siret Kotka küsib, kas peaminister Ansip oma läbikukkunud pronksiöö-kampaaniaga juba piisavalt Eestit ei reklaaminud, seisab kesknoorte pressiteates.

„Paneb ikka imestama küll, et leitakse 150 miljonit krooni otsese ja garanteerimata reklaamikampaania jaoks olukorras, kus kärbitakse riigieelarvest miljardeid kroone,” lausus Kotka. „Sotsiaalministeeriumi eelarve väheneb tervelt ligi miljardi krooni võrra. Lasteaedade programmi rahastamist vähendatakse 75 miljoni, peretoetusi 135 miljoni ning puuetega laste toetusi 15 miljoni krooni võrra.”

Evelin Ilvese juhitud “Welcome to Estonia” arendamisse pandud 13-miljoniline investeering hääbub ning Eesti riik alustab uue 150 miljoni kroonise imago kujundamise ja enesetutvustamise kampaaniaga.

„Teed lagunevad, koolid on räämas, inimesi koondatakse, majandus sööstab allamäge — tekib küsimus: kas nüüd on tõesti õige aeg raisata sadu miljoneid Eestimaa reklaamimisse. Mida me reklaamime? Oma praegust viletsust?” küsib Kotka.

„Antud majanduslanguse tingimustes peaksime riigi raha paigutamisse erilise hoolega suhtuma. Kas tõesti eelmisest „Welcome to Estonia” kampaaniast siis juba ei õpitud, et tahetakse uuesti ämbrisse astuda? Otse öeldes: meil on pidu katku ajal!”