Nissi kandi kartulikasvataja Jaak Vackermann, kes tahtis talutööle vahelduseks perega palmi all puhata ja soetas Holiday Clubi kaudu puhkuseosaku. Kuid kuus aastat hiljem ja 150 000 krooni vaesemana saab 45-aastane talunik vaid vihaselt sappi pritsida, kirjutab "Pealtnägija" koduleht.

Lugu algas juba mais 2003, kui taluniku postkasti potsatas firma Holiday Club Eesti filiaali kutse puhkuseosaku esitlusele. Teatati, et kui Jaak koos elukaaslasega kohale ilmub, on ta juba võitnud ühe kolmest hinnalisest auhinnast – mobiiltelefoni, LCD-teleri või majutuse Tenerifel. Aastate jooksul investeeris ta puhkuseosakutesse kokku üle 150 000 krooni ja see summa kasvab pidevalt, sest talt nõutakse regulaarset hooldustasu. Osakust lahti saada ei õnnestu aga kuidagi.

2001. aastast alates on tarbijakaitsesse laekunud 14 kaebust Holiday Clubi klientidelt, kus korduvad fraasid – „kaotasin mõtlemisvõime”, „olin lõpuks kõigega nõus”, „allkirjastasime leppe hetke emotsioonide ja väsimuse ajel”. “Tarbija viiakse peale mitmetunnist esitlust sellisesse seisu, et ainuke võimalus sealt ruumist välja saada on lepingu sõlmimine. Ja kui see leping on sõlmitud, siis tahetakse kohe saada ka sissemaksuraha,” kirjeldab tarbijakaitse kõneisik Hanna Turetski.

Holiday Clubi Eesti filiaali juhi Jaanus Kuke sõnul on Vackermanni pretensioonid põhjendamatud ja ebaadekvaatsed. „Tema käitumine meie suhtes on olnud natukene jabur,” kirjeldab Kukk talunikku tüütu kliendina, kes ei taipa, millisele lepingule ise alla kirjutas. Kuke soe soovitus Vackermannile on – nurisemise asemel tuleks puhkuseosakut kasutada.