“Ida-Virumaalt pärit inimesena tean hästi, et mida rohkem on muulastel võimalusi oma keelega hakkama saada, seda vähem tegelik integratsioon toimub,” ütles Oru. Teleturu viimaste aastate avardumine toob peagi veel uusi telekanaleid, nagu näiteks spordikanal, TV6, Kanal 11.

“Samas ennustavad ju kõik majanduse stagnatsiooni, mis tähendab ühtlasi kitsamaid olusid ka teleturul. Kümme aastat tagasi oli ka olukord päris eufooriline, sellele järgnes aga must masendus. Loodame, et sedapuhku nii ei lähe,” sõnas Oru.

Sel nädalal oma 14. sünnipäeva pidav Kanal 2 on viimastel aastatel suutnud teha „midagi”, mis on kasvatanud telekanali kolme aasta taguse olematu kasumi eelmise aasta 25,6 miljoni kroonile. Täpsemalt öeldes oli Kanal 2 veel 2004. aastal 7 miljoni krooniga kahjumis ning juba sellele järgmisel aastal teenis ettevõte puhaskasumina 7 miljonit krooni.

Mõne aasta tagusest peksupoisist on seega saanud paipoiss, kes meeldib nii reklaamiandjatele kui ka televaatajatele. Viimast kinnitab asjaolu, et alates selle aasta algusest valitseb Kanal 2 telesaadete vaadatavuse edetabelit.