"Kui ehitus on juba alustatud, siis isegi kui euroraha reeglitele mittevastamise tõttu tagasi küsitakse, siis võetakse raha muudest allikatest, sest ehitus on juba alustatud ja pooleli seda jätta ei saa. Linnajuhid ei saa möönda, et nad eksisid," kirjutab Kallas oma blogis.

"Kuna raha väärkasutamisele ei pannud kätt ette ka valitsusametnikud, siis annavad nad samuti raha puudu tulemisel raha juurde, sest nad ei saa tunnistada, et nad eksisid raha lubades. Sest kui nad seda möönaksid, siis järelikult ei uurinud nad projekti piisavalt täpselt, et märgata vigu. See raha aga tuleb kõik millegi muu arvelt," nendib saadik.

"Nii pea, kui ehitust alustatakse, ei saa vigu enam ära hoida, raha kulutamist peatada ja ammugi ei saa projekti sellisel kujul enam tagasi pöörata. Linnavalitsus, palun ärge alustage selle projekti järgi tee-ehitust, vaid kuulake, mida räägivad erinevad linnaehituse eksperdid!"

Kallas märgib, et loeb parajasti Robert A.Caro raamatut “The Power Broker”, mis räägib New Yorgi ehitusest ja planeeringutest ja nende taga olevast ametnikust Robert Mosesest. "Sealt ammutatud tähelepanek on, et linnavalitsejad armastavat üle kõige teede ehitust, sest summad on hoomamatud ja tänu sellele saavad sellest kasu paljud, kes teede-ehituse ümber keerlevad. Kõige olulisem on ruttu labidas maasse lüüa. Kummalised paralleelid tekivad seda lugedes…"

Rohkelt kriitikat pälvinud Reidi tee projekti valmimise lepinguline tähtaeg on 25.august, ehitustööd peavad olema lõpetatud ajaks, kui Eestist saab Euroopa Liidu eesistujamaa.