Kadastik: poole miljardiga saab meediaturgu solkida küll

 (72)
Mart Kadastik
ETA FOTO

Postimehe väljaandja AS Eesti Meedia tegevjuhi Mart Kadastiku sõnul poole miljardi krooniga Eesti meediaturul imesid ei tee, küll aga võib selle rahaga meediaturgu solkida.

Magusakontserni Kalev ja piimatööstuse Tere (nüüd nimega AS Rubla) suuromanikud Oliver Kruuda, Heino Priimägi ja Aare Annus otsustasid eile müüa need ärid ning keskenduda kinnisvarale ja meediale.

Selle tehinguga saab kolmik eesotsas Kruudaga ainuüksi Kalevi tütarfirmade müügist 530 miljonit krooni vaba raha. Varem on Kruuda öelnud, et kavatseb jõuliselt investeerida omandatud meediaettevõtetesse.

Kadastik ütles, et enda ettevõtete puhul investeeriks ta sellise vaba raha pigem Eestist väljaspoole, näiteks Lätisse või Leedusse, sest sealsed turud on suuremad. “Ma ei näe Eesti turul selliseid auke, kuhu seda raha idanema panna,” märkis ta.