Reklaamikeelu sisseviimist põhjendati omal ajal eelkõige just vajadusega vabastada avalikku ruumi liigsest välireklaamist, mis võib tekitada avalikkuse vastumeelsust poliitilise reklaami ja poliitika vastu tervikuna. Samuti oli lootus vähendada raha osakaalu poliitilise võimu saavutamisel ja suurendada sisulise poliitilise debati tähtsust.

Poliitiline välireklaam on riigikogu valimise seaduse järgi keelatud valimisaasta 26. jaanuarist kuni 6. märtsini. Plakateid ei tohi riputada hoonetele, rajatistele ning ühissõidukite ja taksode sise- või välisküljele. Politsei tõlgendab lubamatuna ka reklaami, kui see asub küll hoones või rajatises sees, kuid on nähtav sellest väljapoole avalikku kohta, näiteks tänavale.

Rahumägi kampaania on seega juriidiliselt korrektne — ehkki suure kaubanduskeskuse koridorides näeb plakateid iga päev ilmselt rohkem inimesi, kui linnatänavatel asuvatel kõige parematel reklaamipindadel. Reformierakonda selline JOKK-mentaliteedi väljendus ei häiri.

„Reformierakond on alati teinud kampaaniat lähtudes kindlalt kehtivatest seadustest,“ ütles partei pressiesindaja Silver Pukk Delfile. „Jaanus Rahumägi Kristiine keskuse reklaamid pole siiski tehtud Reformierakonna ega meie agentuuri poolt, vaid kandidaat on ise ostnud teenust teiselt agentuurilt ja valinud selle reklaamikoha.“

„Politsei ja valimiskomisjoni hinnangul ei ole siseruumides poliitiline reklaam keelatud ning valimistest valimistesse on kõikide erakondade poliitikud kaubanduskeskustes ka reklaame teinud,“ lisas Pukk.