Tarbijakaitseameti hinnangul oli tegemist eksitava reklaamiga, milles ei tulnud reklaamitav toode piisavalt selgelt välja, vahendab ÄP Online.

Reklaami kujunduses kasutatud kirja ja kujundi suurusi arvestades ei ole tarbijal tavatähelepanu juures võimalik hoomata üheselt, et tegemist on konkreetse toote — kohukese — reklaamiga, märkis amet.

Küsitav on ka see, kas roheline värv, K täht ja sloganid “hoolib” ja “igaühele” annavad tarbijale piisavat infot, et uus toode turult üles leida. Nimelt on erinevaid kohukesi Eesti turul niigi palju ja rohelise paberiga kohukesi on turul teisigi, märkis tarbijakaitse.

Ameti hinnangul ei saa reklaami käsitleda ka tuntud kaubamärgi reklaamina, nagu Idea esitatud vastulauses väitis.

Tarbijakaitseametile teadaolevalt ei oma AS Kohuke sellist kaubamärki, mis kujutab endast valget K-tähte rohelisel taustal.

Reklaamiseadus sätestab, et eksitav reklaam, mis ükskõik millisel viisil petab üldsust, on keelatud.