Kuni 20 päeva jooksul võib olla sõiduradade arvu vähendatud seoses töödega ajutiste bussijaamataskute piirete ühendamisel ja ajutiste ümberpõigete likvideerimisel, teatas maanteeinfokeskus.

Endised tagasipöördekohad ja ehitusaegsed ringristmikud on asendatud uute mitmetasandiliste ristmikega, mis võimaldab senisest ohutumalt sooritada pöördeid kõikides suundades. Selleks ehitati kaks eritasandilist ristmikku (Iru-Loo sõlm, Maardu sõlm) ja rekonstrueeriti üks eritasandiline ristmik (Jõelähtme ristmik).

Kõik hargnemised on lahendatud põhiteelt mahapöördega, mis viivad ringteedeni, kust saab vabalt valida soovitud sõidusuunda. Kõik liitumised põhiteega on lahendatud kiirendusraja kaudu, millele saab sõlmedes olevatelt ringteedelt.

Kõige enam mõjutab uus liikluskorraldus Loo teelt ja Saha-Loo teelt Tallinna poole liikujaid.
Loolt tulijatel on vaja Tallinna poole pööramiseks sõita läbi tunneli ja seejärel sooritada vahetult enne ringristmiku parempööre, misjärel toimub liikluse põimumine Saha-Loo teelt Tallinna poole liikujatega, ning seejärel suunatakse ühinenud liiklusvoog sujuvalt kiirendusraja kaudu põhiteele.
Saha-Loo teelt Narva suunas liikujatel on vaja sõita läbi tunneli Loo poole ja seejärel valida sobiv sõidusuund ringristmiku väljuvaid harusid kasutades.

Ohutumaks ja lihtsamaks on muudetud ka Loole ja Saha-Loo teele liikujate teekond. Endiste ohtlike tagasipöörete ja ajutiste ringristmike asemel saab nüüd kasutada põhitee all olevat tunnelit.
Tallinna-Narva maanteega külgnevate külade (Maardu küla, Liivamäe küla) ühendus põhimaanteega hakkab toimuma Iru-Loo ja Maardu sõlmede vahele rajatud kogujatee kaudu.

Põhiteel kaotatakse ära bussipeatused: osa Loo-Maardu lõigul liikunud busside liiklusest on suunatud kogujateele, mis muudab bussiga liikujate teekonna ohutumaks.

Valminud on ka suurem osa jalg- ja jalgrattateedest, mis võimaldavad nendel liikujatel ohutult pääseda teisele poole Tallinna-Narva maanteed. Selleks on avatud tunnelid Maardu järve ääres ja Maardu mõisa tee juures ning tunneli osa Loo ja Iru vahelises tunnelis.

Pärast liikluse avamist uutel teelõikudel on mõne nädala jooksul ajutiselt piiratud kiirust kogu objekti ulatuses ajutiste bussijaamataskute piirete ühendamisel ja ajutiste ümberpõigete likvideerimisel. Pärast nende tööde lõpetamist jääb kiirus piiratuks vaid Iru-Loo sõlmes, sest selles piirkonnas ei ole kattekonstruktsioonid lõpuni ehitatud.