Kui lüüa kokku linnaeelarvest makstud linnapea jõulueelse telereklaami, “linn aitab” voldiku- ja välikampaania, valentinipäeva kontserdid üle Eesti, Maria teatri kontserdi, linnaosavalitsuste kampaaniakulutused ja Tallinna TV käigus hoidmise, siis toetab Tallinna maksumaksja Keskerakonna kampaaniat ca ühe miljoni euroga.

“See on summa, mille võrra vähem suudab linn pakkuda avalikke teenuseid-koristada linnast lund, toetada lasteaedu või remontida tänavaid. Keskerakonna valimiskampaania rahastamine ei kuulu teatavasti linna avalike teenuste loetellu,” lausus Holsmer Delfile.

“Maksumaksjatena ei tohiks me aktsepteerida oma raha väärkasutust. Keskerakondliku valitsemisstiili levimist riigi tasandile saab vältida vaid siis, kui inimesed tulevad valima ja annavad sellele oma hinnangu. Tallinna maksumaksjatel peaks oleme valik selge — toetades Keskerakonna kandidaati, toetad erakonna ning maksumaksja rahal vahet mitte tegevat poliitikat,” leidis Holsmer.