Keskerakonna infojuht Evelyn Sepp kinnitas Eesti Päevalehele, et suurematele ja uhkematele reklaamidele plaanitakse oksjon korraldada. “Mõned reklaamid on väga hea kvaliteedi ja teostusega,” ütles Sepp. “Oksjoniidee on töös.” Ta lisas, et erakonnale helistatakse pidevalt ja küsitakse tõsimeeli, kuidas mõni valimisreklaam endale saada.

Res Publica meediajuht Allar Tankler sõnas, et neil oksjoniplaani ei ole. “Kuna Res Publica ei tegele isikukultuse edendamisega, siis me ei näe põhjust Juhan Partsi plakatite oksjonile panemist,” ütles Tankler.

Samas ta kinnitas, et teenindusmajal rippunud 300ruutmeetrine reklaam säilitatakse. “Suured reklaamid on nii kallid, et need jäävad ootele — ehk saab uuesti kasutada,” selgitas Tankler. Tema sõnul maksis Partsi pildiga suure reklaami trükkimine umbes 70.000 krooni.

Väiksematest reklaamidest hoiab Res Publica ühe eksemplari mälestuseks alles.

Mõõdukate kantselei direktor Lambit Luts nimetas Keskerakonna oksjoniideed arusaamatuks.

Mõõdukad säilitavad reklaamide kujunduse elektrooniliselt. Luts sõnas, et suurte plakatite säilitamine kontorites on raske ning uuesti kasutada neid nagunii ei saa. “Ehk ainult lastetoetuse plakatit,” pakkus Luts.

Reformierakonna pressiesindaja Triinu Rajasalu sõnul hoiavad nemadki kvaliteetsemad reklaamid alles. “Korjame need kokku — ehk tahavad piirkonnad neid endale,” ütles Rajasalu. “Lõket vast ei tee.”.