Ida-Tallinna keskhaigla klienditeenindusjuhi Lea Kariku sõnul on kõik korrektne, sest numbri 1900 puhul on tegu nn tavatariifse lühinumbriga. Lühinumbri kasutamise mugavuse maksab kinni tarbija, kirjutab
.

"Lühinumbrile 1900 helisades tasub helistaja vastavalt sellele, milline hind on kehtestatud antud inimese ja temale telefoniteenust pakkuva operaatori vahel. Lühinumbrile 1900 maksab helistamine kõikidest mobiilivõrkudest 0,22 eurot/min, kõnealustustasu ei ole. Elioni võrgust helistades on kõne maksumus 0,02 eurot/min, kõnealustustasu 0,03 eurot/min," loetles Karik.

Kariku sõnul on keskmise kõne pikkus 2-3 minutit, kuid olenevalt probleemist võib kõne kesta ka kuni 6-7 minutit. Kuus tehakse numbrile 1900 üle 42 000 kõne.