Raskemate vigade puhul teevad naised ja mehed samu vigu, veidi erinevad keskmise raskusastmega vead linnas. Naiste jaoks on eksamil kõige raskem sõidu alustamine pärast seismajäämist (sidur/käiguvahetus/kiirendamine) ning meeste jaoks tekitab raskusi linnas õige sõidukiiruse valimine.

"Alates 2011. aastast on eksamite läbimine olnud erinevates piirkondades tõusude ja mõõnadega. Viimasel paaril aastal on B kategooria olnud pigem langustrendis," ütles maanteeameti eksamikeskuse juht Tarmo Vanamõisa Delfile.

Üldjuhul sooritatakse Vanamõisa sõnul sõidueksam teise või kolmanda korraga, harvem kulub inimesel lubade saamiseks viis ja kuus korda. Üksikutel juhtumitel käiakse eksamitel ka 8-12 korda, aga see on pigem erand kui reegel.

"Juhikandidaatide osas teeb muret vähene sõidupraktika, mis seisneb miinimumtundide võtmises autokoolist. Soovida jätab ka tähelepanelikkus ja võime iseseisvalt liikluses hakkama saada," sõnas Vanamõisa.

Üldises liikluspildis on Vanamõisa sõnul puudu hoolimisest, teistega arvestamises, foorituledega arvestamises ja kohati nn soovis teistele liiklejatele "ära teha". "Viimast ilmestab liiklusraevu ilmingute kasv - ette sõitmised ja ohtlikud manöövrid ning foori lubava tule süttides kiirendused, mis ei ole ohutud".