Lisaks kingiti varjupaigale üks paakauto. Nüüd on "asukate" arv tõusnud juba 506 ühikuni, neist 81 on tuletõrjeautod.

Järva-Jaani jõudnud autod ei leidnud enam päästeametis kasutust, neile ei olnud ka teisi huvilisi ning nii otsustatigi masinad saata oma vanaduspõlve veetma vanatehnika varjupaika. Neist üks erilisemaid on Sisu, mis on 1981. aastal Soomes autobussist ümber ehitatud.

Masin oli pikka aega kasutuses Salo linnas. 2004 ostis sõiduki Häädemeeste komando jaoks tollane Pärnumaa Päästeteenistus. 2008. aastal sai ka Häädemeeste komando omale uuema põhiauto ning Sisu anti kasutada Kihnu saarele. 2017. aasta lõpus toodi Kihnu komandole teenistusse aga tuntavalt uuem MAN põhiauto ning Sisu kasutusvajadus kadus. Eestis ainulaadne ja ka Soomes vähelevinud tüüpi sõiduk on seljuures oma 37 eluaasta jooksul läbi sõitnud ainult 9900 kilomeetrit.

Kaks autot olid varasemalt kasutusel Rootsis ja üks Amsterdamis, kust need 2000. aastate alguses Eestisse rändasid.

Vanatehnika varjupaiga eesmärk on koguda kokku nõukogude perioodil meie teedel liikunud endisaegset põllutehnikat, teetöömasinaid, tuletõrjetehnikat. Raha, aja ja inimeste puuduse tõttu pole varjupaiga prioriteet vanu masinaid korda teha, see asemel eksponeeritakse masinaid selles seisukorras nagu nad varjupaika saabuvad.