Ligi kaks ja pool miljonit maksma läinud projekt sai suuresti raha Euroopa liidust. Täpsemalt toetas rattaringlust ligi 1,5 miljoni euroga Euroopa regionaalarengu fond, ligi 670 000 euroga Euroopa komisjon. Tartu linn käis rattaringluse eest välja 380 000 eurot

Edaspidi peab Tartu linn rattaringluse süsteemi ülalpidamise eest maksma umbes 350 000 eurot aastas.

69 rattaringluse parkla vahel hakkab Tartus ringlema 750 jalgratast. Nendest 510 on elektrilised ja 240 on tavalised rattad.

Tartu linnaliinibussi tasuta sõidu õiguse või perioodipiletiga on esimene tund rattasõitu tasuta. Iga järgmine tund maksab siis euro. Kui aga seda pole, tuleb osta kas 5-eurone päevapilet, 10-eurone nädalapilet või 30-eurone aastapilet. Korraga saab rattaga sõita viis tundi, siis tuleb see dokkida ja laenutada vajadusel taas.

Rattaringluse kasutajal peab kindlasti peab olema krediitkaart või krediitkaardi omadustega deebetkaart. Samuti tuleb igal kasutajal luua rattaringluse konto, mida saab teha mobiilirakenduses või veebis.