"Kultuuripealinna infokeskuse eesmärk on jagada põhjalikku teavet nii läheneva kultuuripealinna aasta, programmis oleva enam kui paarisaja projekti ning nende korraldajate kohta," tutvustas sihtasutuse Tallinn 2011 juhatuse liige Jaanus Mutli.

"Ühtlasi saab infokeskusest osta ka kultuuripealinna meeneid, mille tootevalik on tänaseks koostöös reklaamiagentuuriga Velvet saanud lisa," lausus Mutli. Meenevalikuga saab eelnevalt tutvuda värskenduskuuri läbi teinud ja reedel, 10. septembril avatavas kultuuripealinna e-poes veebiaadressil http://pood.tallinn2011.ee. Loomulikult saab uusi meeneid soetada ka sealt.

Keskus saab koduks ka Euroopa kultuuripealinna vabatahtlikele, keda on praeguseks registreerinud juba ligi 600. Lisaks sellele saavad keskust oma tööks kasutada välisajakirjanikud ning seminarideks ja vastuvõttudeks kõik sihtasutuse Tallinn 2011 partnerid.

Kultuuripealinna infokeskuse avamispeol esitleti ka 9. septembril käibele tulnud Eesti Posti uut, 2011. aasta Euroopa kultuuripealinnale Tallinnale pühendatud postmarki.

Kevadel lõppenud ideekonkursi võitis Heino Prunsvelt oma tööga "Lost in Tallinn". Eesti-sisene postmark nominaalväärtusega 5.50 on trükitud trükikojas Vaba Maa. Margi tiraaž on 2 000 000. Nii võidutöö kui ka teiste võistlusel osalenud ideekavanditega saab alates reedest, 10. septembrist tutvuda Tallinn 2011 veebilehel avatud virtuaalses Eksperimentaalgaleriis http://galerii.tallinn2011.ee.