Viimastel kohalikel valimistel lubas Keit Pentus Savisaare värisema panna. Savisaar siiski ei värisenud ja Pentusest linnapead ei saanud. Ka sügis ei tulnud teisiti.

Üldiselt on aga siiski Res Publica konkurentsitu kehvade valimisreklaamide meister. Vaadake seda pilti 2004. aasta europarlamendi valimistelt. 

Urmas Reinsalu lubadused aastaks 2005, 2006 ja 2007 jäid kõik täitmata, sest koolid ei saanud korda, presidenti ei valinud rahvas ja eurole ei mindud 2007. aastal üle. 

Samas kampaaniast on pärit veel üks reklaam, mille Res Publica pigem unustaks, eriti hiljem pikalt pilatud loosungi "murrame läbi".

2003. aasta valimistele läks Res Publica valimisloosungiga "vali kord". Kuna sõna "vali" tähendab eesti keeles ka "karmi", hakati Res Publicat kohe autoritaarsuses süüdistama. Kui katastroofiliselt võib aga taoline loosung mõjuda, näeb alljärgnevast videost. 

Ega see ei saanudki hästi lõppeda, kui Rain Tolk, Urmas Reinsalu, Ken Saan ja Ken-Marti Vaher samasse videosse satuvad.

Ja siis on veel need reklaamid, mis pole otseselt tobedad, aga millega seotud organisatsioonid tahaksid selle siiski lõplikult ära unustada. Näiteks alljärgnev.

Kõik kuulsad reklaamid pole aga tänapäevani säilinud. Mäletate seda reklaami, kus Heimar Lenk istus vanni ääres ja lubas vee hinna kontrolli all hoida? Tegelikult tõusid vee hinnad pärast seda hoogsalt. Seda pole ei Youtube'is ega Keskerakonna kodulehel.

Lenk lausus, et see reklaam on lihtsalt nii vana, et see on aegade hämarusse kadunud. Lengi sõnul võis see reklaam olla lausa 1999. aasta kohalikest valimistest ning selle tegid mingid üsna suvalised poisid. Aga reklaami ennast Lenk kiitis.

"Aga see on üks kunstiliselt väga hea reklaam, kui seda siiani mäletatakse," kiitis Lenk. Mis puudutab aga hiljem kasvanud vee hindasid, siis selle koha peal oli tal suu vett täis.