Elroni turundus- ja kommunikatsioonijuhi Mariis Adambergi sõnul kasutatakse tänasest kuni 22. juunini, mil remonttööd kestavad, tipptunni ajal nii pikki ronge kui võimalik. „See tähendab, et haagime kokku kas kaks neljavagunilist rongi või siis vastavalt nelja- ja kolmevagunilised,” selgitas ta.

Täna pisut enne kella viit olid Elroni töötajad ka Balti jaamas perroonidel, et inimesed õigel ajal õige rongi peale suunata. Adamberg lisas, et teavitust remondiga kaasnevatest muudatustest hakati tegema varakult. Selleks kasutati nii Elroni veebilehte, sotsiaalmeediat, meediat kui ka rongide siseraadioid.

Olenemata sellest, et tipptundide ajal oli Balti jaamas rohkelt inimesi, mahtusid kõik rongile. Elroni juhatuse esimees Olle Tischler oli niisamuti jaamas, et vaadata, kuidas olukord laheneb. „Suurt kaost ei olnud,” möönis ta, kuid rõhutas, et inimesed peaksid infotahvlitel silma peal hoidma ja jälgima juhiseid liikluskorralduste kohta.

Kapitaalremondi käigus vahetatakse välja kogu raudtee pealisehitis ehk ballast, rööpad ja liiprid. Vajadusel laiendatakse muldkeha ning suurendatakse kandevõimet ja remonditakse ülesõidukohad. Projekti tarbeks tuleb raha enamjaolt Euroopa Ühtekuuluvusfondist: vajalikust 23,7 miljonist eurost 85% laekub just sedakaudu.