Kampaania tutvustuse all olevaid kommentaare lugedes selgub, et nii mõnigi on märganud plakatit ehtiva mehe hämmastavat sarnasust Ameerika filminäitleja Brad Pittiga.

Kampaaniat haldava EASi kommunikatsioonikoordinaator Merilin Pärli kinnitas Delfile, et tegu on siiski eesti mehega. "Enne teie vihjet polnud me ise seda mõningast sarnasust märganudki ning selliseid vihjeid meile endile tulnud pole," sõnas Pärli.

"See pilt sai valitud, et anda võimalikule väliskülastajale aimu Eesti looduse ilust ja rikkusest ning meie kenadest inimestest, et tekitada soovi Eestit külastada. Pildile on tabatud soe emotsioon ja värviküllane loodus ning meie meelest iseloomustab see Eestit hästi," lisas ta.

Pildil olev modell on EASi partneriks oleva reklaamiagentuuri ADM Interactive partneragentuuri töötaja.