Keskturu poolt bussijaama minnes peab ületama neljarajalise tee, kust keskpäeval pääsevad jalakäijad üle iga pooleteise minuti järel.

Samas tekib viimasel paarikümnel sekundil tobe olukord, kus roheline tuli laseks läbi sõita Juhkentali tänava poolt tulevaid autosid, kuid need seisavad omakorda 50 meetri kaugusel teise keelava punase tule taga.

Samasugune olukord on ka Sõpruse puiesteel Siili bussipeatuse juures asuval fooridega reguleeritud ülekäigurajal.

Tammsaare tee poolt saabuvad inimesed peavad esimese rohelise tule järel ootama eraldusribal teist, kuid taas kord ei liigu 30-sekundilisest ootusajast vähemalt poole jooksul sellel ribal pea ühtegi autot.

Need jõuavad sadakond meetrit eemal asuvalt ristmikult ülekäigurajani, kui lubav roheline tuli kustub ning liikumisjärjekord läheb jalakäijatele.

Jalakäijaid pahandavad ülekäigurajad, kus roheline foorituli põleb kümne sekundi vältel ning seda tipptunnil paariminutilise intervalliga.

Foorisüsteemi arvustavad ka autojuhid. Näiteks tekitab paksu pahandust Kivila tänava ja Mustakivi tee ristmik, kus uuel fooril põleb autojuhtidele roheline tuli kõigest paar sekundit, mille jooksul suudab pöörde teha vaid üks auto.

Tallinna transpordiameti liikluskorralduse amet eilse päeva jooksul eespool toodud fooride tööstrateegiale kommentaari anda ei jõudnud.