Tallinna lennujaamas ootas lennukitäis inimesi kella neljast saati ootamas oma Londoni lennu väljumist, rääkis Päevaleht Online’ile üks reisijatest Rein. Mehe sõnul polnud veel kell 19.40 inimestele antud mitte mingit informatsiooni.

„Inimesed on juba võrdlemisi närvilised,“ märkis siis Rein, kelle sõnul on paljudel ümberistumised, mis asja neile stressirohkeks muudab. Väidetavalt on tegu tehniliste põhjustega, kuid millal esialgu kella 16.55 väljuma pidanud lend tegelikult väljub, polnud teada.

Kolmveerand kaheksa ajal ilmus lärmava rahvamassi ette kaks õnnetut töötajat, kes teatasid, et Estonian Air ei ole midagi öelnud ja nii ei tea ka nemad, miks lend nõnda palju hilineb. Lennu plaanipärasest väljumisajast oli selleks hetkeks möödas juba ligi neli tundi.

Mõned minutid hiljem teatati umbes sadakonnale inimesele, et lend jääb ära. „Pööraselt vihane rahvamass suundub nüüd Estonian Airi poole,“ märkis reisija. Mõned minutid pärast kaheksat olidki reisijad Estonian Airi kassa juures. „Umbes sada inimest ootavad nüüd kassa juures, kus on üks teenindaja, kel kulub iga inimese peale kümmekond minutit,“ selgitas Rein olukorda.

Ta rääkis veidi pärast veerand üheksat, et Estonian Airi kassas olnud ainuke töötaja polnud veerandtunni jooksul suutnud müüa ainsatki piletit. „Teenindaja sõnul jooksis tal mingi süsteem kokku, mistõttu ta nüüd üldse kassast lahkus.“

Rein lisas, et kassas, kus arvestades rahva hulka peaks olema viis töötajat, pole nüüd ühtegi. Samas seisavad check-ini lettide taga tegevusetud lennufirma töötajad.

Kella poole üheksa ajal istus leti taha Reinu sõnul kaks lennufirma töötajat, kes kümne minuti jooksul suutsid ka paari inimese lennupileti välja vahetada. „Samas järjekord on ikka välisukseni,“ nentis ta.

Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelinen rääkis Päevaleht Online’ile, et lend tühistati tehnilistel põhjustel, kuid rohkem täpsustada ta ei osanud. Eskelinen märkis, et kuna Pariisis oli streik, siis hilines lennuk umbes neli tundi. Londoni lend tühistati aga tehnilistel põhjustel.