Kõik hankel osalejad esitasid hinnapakkumise, arvestades maanteeameti nõudmist, et Vaida-Aruvalla lõigul oleks eraldusriba 13,5 meetri laiune, et tulevikus saaks selle arvelt sõiduridu juurde ehitada. Vaid Nordecon jättis selle tähelepanuta ning esitas tingimustele mittevastava pakkumise, kus kogu tee oli kuuemeetrise eraldusribaga, vahendavad ERR Uudised "Aktuaalset kaamerat".

Kui maanteeamet mõtles ümber ja palus teistelgi firmadel esitada pakkumine kuuemeetrise ribaga teele, tuli soodsaim pakkumine Lemminkäise, TREV-2, TREF-i ja Teede Tehnokeskuse konsortsiumilt. Võidu vaidlustas algselt ise pakkumistingimusi eiranud Nordecon Infra põhjenduega, et ehkki maanteeamet seda palus, polnuks teistel pakkujatel üldse õigustki oma pakkumises eraldusriba kitsamaks muuta.