Eesti läheb 1. jaanuarist üle eurole ning seetõttu algas augusti lõpus riiklik, kokku 4,6 miljonit krooni maksev teavituskampaania, mis valmistab meid ette uue raha saabumiseks, vahendavad ERR Uudised ETV saadet "Pealtnägija".

Teavituskampaania tellimiseks korraldati riigihange, mille võitis üheksa osalenud firma seast Age Reklaam OÜ koos meediafirmadega ADM Interactive OÜ ja Inspired Communications OÜ. Mõne aja pärast vaidlustasid konkursi konkurendid ning viimaks selgu veel, et otsus, millega hanke võitja välja kuulutati, oli rahandusministeeriumi poolt valesti vormistatud.

Eesti Reklaamiagentuuride Liidu esimees Heily Aavik ütles, et see näitab, et hanketingimused olid halvasti kokku pandud - töö oli selgelt määratlemata ja olenes sellest, mismoodi agentuur selle enda jaoks lahti tõlgendas.

Kuigi ministeeriumil võidu väljaselgitamisele etteheiteid polnud, tekkis kokkuvõttes Bärenklau väitel siiski säärane juriidiline sasipundar, mida mõistliku aja jooksul enam lahendada polnud võimalik. Nii tühistatigi 15. juulil kogu hange ja alustati otsast.

Age on nii nördinud, et kavatseb kohtusse pöörduda, nõudmaks välja asjata tehtud kulutused.