Kanal 2 reklaamidirektor Anne Linnamägi ütles Eesti Päevalehele, et eelmiste valimiste kampaaniad olid suuremad, sest ka eelarved olid mahukamad.

“Praegu on põhirõhk langenud ainult kahele viimasele nädalale,” märkis Linnamägi. “Isamaaliit on ühe kanali poliitikat teinud ja teda meil eetris pole. Üsna võrdselt on eetris Reformierakond ja sotsiaaldemokraadid.”

Kanal 2 eetris järgnevad esinemissageduselt Res Publicale Reformierakond ja kolmandal kohal paiknevad väikese mahajäämusega sotsiaaldemokraadid oma esinumbri Toomas Hendrik Ilvese klipiga. Neile järgnevad Keskerakond ja Rahvaliit.

Trio raadiogrupi reklaamijuht Brigitta Leif tõdes, et europarlamendi reklaamimaht riigikogu valimiste omast suurt ei erine.

“Üllatusmomente on aga erakondade endi vahel. Kõige jõulisemalt on raadioreklaami kasutanud sotsiaaldemokraadid — nende edu on peaaegu 30-protsendiline,” ütles Leif. “Riigikogu valimised olid veidi suuremad, nagu ka kohalikud valimised.” Raadiogrupi reklaamiliidriks on sotsiaaldemokraadid, seejärel Reformierakond, Keskerakond, Res Publica, Rahvaliit ja viimasena Isamaaliit.

TV3 juhi Toomas Vara sõnul teeb TV3-s oma kampaaniat kuuest erakonnast viis. “Sotsid meil ei tee ning teiste seas selget liidrit pole. Suhteliselt võrdse mahuga on Reformierakond, Res Publica ja Rahvaliit, Keskerakond ja Isamaaliit vähem.”

Vara sõnul on mahud oluliselt väiksemad kui riigikogu valimistel ning summa ei ületa kolme miljonit. “Ükski partei ei ületa telereklaamides miljonit krooni,” ütles Vara.