"Eesti elektromobiilsuse projekt, mis sisaldab nii elektriautode ostutoetusi, üle-eestilise elektrisõidukite laadimise taristu väljaehitamist ning elektriautosid sotsiaaltöötajatele, on tervikuna
kulgenud väga hästi," arvab Peegel, riikliku tellimustöö võitnud suhtekorraldaja.

"Erinevad taristuga seotud hanked on töös ja huvi elektriautode vastu on Eestis väga suur. Avalik diskussioon elektriautode ja laiemalt transpordi tuleviku teemal on seni olnud väga aktiivne. Tähelepanuväärne on, et elektriautodega seonduv on üks väheseid
valdkondi Eesti ühiskonnas, kus laiapõhjaliset ja emotsionaalselt diskuteeritakse tuleviku, innovatsiooni ja uue tehnoloogia rakendamisega seotud teemal. Kas uus tehnoloogia peab Eesti karmile kliimale vastu? Kui palju elektriautod keskkonda säästavad? Kuidas saavad elektriautod Eestis tarkade kodude loomulikuks osaks? Milliseid Eesti keskkonda säästvaid projekte tuleks CO2 kaubanduse raames veel ellu viia? Nende küsimuste osas on ekspertidel ja arvamusliidritel erinevaid seisukohti ning nii see peabki olema."

Küsimusele, miks just ETV on elektriautosid nii aktiivselt reklaaminud, vastab ta: "Eesti meedia on diskussiooni arendamisel olnud väga aktiivne - tänaseks on raske leida meediaväljaannet, kus ei oleks elektromobiilsuse projekti kajastatud. Kõikides suurtes meediakanalites on ilmunud nii projekti toetavaid seisukohti kui ka umbusklikke arvamusi. Tervikuna võib aga öelda, et mida rohkem teema üle arutatakse ja mida rohkem inimesed ise on elektriautoga sõitmist proovinud, seda positiivsemad nad on. Eestlasele omane umbusk võõra asja ees asendub proovimise järel usuga tulevikutehnoloogiatesse."Tema sõnul lõpevad projekti puudutavad teavitustegevused alles 2012. aasta kevad-suvel. "Seega ses osas on kokkuvõtteid teha või hinnanguid anda veel selgelt liiga vara," lisab ta.