Eesti tunnuslause iluravi maksis üle miljoni
Näidiste seas leiduvad näiteks reklaamid, milles juhitakse tähelepanu Eesti madalaimale korruptsioonitasemele Baltikumis ning Euroopa liberaalseimale maksusüsteemile.
EAS-i turundus- ja kommunikatsiooniüksuse brändijuht Leitti Mändmets rõhutas, et praegu avaldatud brändiuuendust puudutavate materjalide näol on tegemist puhtalt näidistöödega. „Nende eesmärk oli pigem tutvustada seda, kuidas visuaalselt väljendada Eesti kontrastidele rõhuvat uuendatud kontseptsiooni. Näiteks, kuidas kasutada konkreetseid värve ning teksti üheskoos,” selgitas Mändmets, viidates, et näidis-tööd ei pruugi kampaanias reaalset kasutust saada.
Näited Eesti uuest näost on valmistanud reklaamibüroo Tank. „Ilmselt tabas meie pakkumine kõige paremini kontseptsiooni olemuslikku närvi,” ütles Tanki juht Joel Volkov. Ta lisas, et tegemist on abimaterjaliga disaineritele ning küljendajatele, et nad oskaksid edaspidi kontseptsiooni kujunduslikult õigesti rakendada.
EAS-i turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Erki Peegel rääkis, et tunnuslause „Positively Surprising” on suunatud Eesti tutvustamisele välismaal ja riigisisest kampaaniat ilmselt tegema ei hakata. Kogu brändiuuendus läks EAS-ile maksma 1,1 miljonit krooni. Uue tunnuslause kõrval jääb kasutusse ka märk „Welcome to Estonia”.