Radisson Blu Sky Hotelis toimuval Eesti parima hotelliadministraatori võistlusel, mida esitleb Sixt, osaleb 16 kandidaati erinevatest Eesti viie ja nelja tärni hotellidest. Kandidaatide juures hinnatakse nutikust leida keerulistele situatsioonidele lahendus, üldist väljanägemist, korrektset kõnemaneeri, inglise keele oskust ning empaatiavõimet.

Võistluspäevale eelnev koolitus 28. oktoobril aitab kandidaatide ettel valmistuda pingelisteks situatsioonideks, mis kirjeldavad pigem hotellinduse igapäevaelu. Rahulolematud püsikliendid, toast kadunud esemed, lauabroneeringud restoranidesse või töötamast lakanud toakaardid - kõik need kuuluvad vaprate vastuvõtuadministraatorite igapäeva tegevuste hulka.

29. oktoobril on oodata tihedat võistluspäeva, mis algab kirjaliku teadmistekontrolliga, et näidata administraatori silmaringi hotellimaailmas. Peale testi peavad kandidaadid etteantud stsenaariumi alusel leidma keerulisele situatsioonile kõige parema lahenduse, pidades meeles nii hotelli käivet kui ka külalise rahulolu. Läbimäng toimub viieliikmelise kohtunikepaneeli ees ning võitja kuulutatakse välja sama päeva õhtul.

Ürituse üks korraldajatest, eelmise aasta võitja Rauno Põld, loodab näha uue võistlusformaadi positiivset mõju kandidaatidele. “Olenemata tulemusest, tuleb selle aasta võistlus omaette kogemus. Kaks päeva on suunatud pigem klienditeeninduse taseme tõstmisele ning osalejate vahel võrgustiku loomisega,” ütles ta.

Eesti parima hotelliadministraatori võistlust korraldatakse juba 2001. aastast ja selle peakorraldaja on AICR Estonia. Selle aasta võitja sõidab Eestit esindama hotelliadministraatorite rahvusvahelise võistluse finaali, mis toimub 2020. aasta veebruaris Varssavis.

AICR Estonia on AICR International (The International Association of Deputy Managers and Reception Heads of Luxury Hotels) rahvusvahelise liidu alaliit Eestis, mis koondab Eesti nelja ja viie tärni hotellide vastuvõtujuhte. Ühingu eesmärk on tõsta teadlikkust vastuvõtuadministraatori ametist ja edendada valdkonna arengut Eestis.