“Sügisel tegime paar ümarlauda, et uurida, kas ühine turunduskontseptsioon on vajalik ning kas sellega edasi tegelda,” ütles EAS-i turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Erki Peegel Eesti Päevalehele. “Leiti, et teemale tuleb värske pilguga vaadata ning EAS-i nõukogu andis seejärel selleks aastaks pool miljonit krooni, et Estonia brändi edasi arendada,” ütles Peegel.

Peegli sõnul ei käi praegustel aruteludel, mis on viimasel kuul oluliselt elavnenud, jutt märgist, vaid tunnuslausetest ja -lugudest, mida oleks hea ka üksikisikul välismaal Eesti kohta kõnelda.

Euroopa Liidust on sügisel tulemas senisest suuremad summad turismiturunduse rakendamiseks, mullu oli see summa 30 miljonit krooni, kuid sügisest võib see kasvada juba 65 miljoni kroonini.