Mängijatega, kelle müügipunktist ostetud pilet on võitnud 650 eurot või rohkem, kuid kes ei ole võidu aegumise tähtaja lähenedes veel oma võitu vormistanud, võtab Eesti Loto vastavalt kehtivatele reeglitele rahvastikuregistri andmeid kasutades ühendust, et aidata mängijal saadud võit vormistada.

Väiksema terminalivõidu saanud mängijatega Eesti Loto ise ühendust ei võta ja kui mängija pole oma lototerminalist ostetud piletit kontrollinud, jääbki ta võidust ilma. Igal nädalal aegub sel moel ligi 5000 euro ulatuses väiksemaid võite.

Interneti ja m-loto vahendusel ostetud piletite võidud kantakse mängijate arvelduskontole jätkuvalt automaatselt ning nende puhul ei ole mängijapoolne täiendav kontroll vajalik.

Et mängijatel oleks parem ülevaade oma veel lunastamata võitudest, on Eesti Loto teinud muudatusi oma veebilehel ning nüüdsest on endale mängukonto registreerinud mängijatel võimalik kontol näha ka terminalist ostetud piletite veel vormistamata võite. Vormistamata võite on võimalik näha kuni nende aegumiseni, s.o kuni 90 päeva jooksul loosimisest.

Ühtlasi on võimalik soovi korral mängukontol kohe ka terminalivõidud vormistada, saates Eesti Lotosse vastava digiallkirjastatud avalduse. Oma vormistamata terminalivõite näevad 90 päeva tagasiulatuvalt ka need mängijad, kes oma mängukonto alles loovad.

Mängijatel, kel Eesti Loto veebikontot ei ole, on jätkuvalt võimalik oma väljamaksmata võitude kohta saada infot Eesti Loto kontoris kohapeal (Hallivanamehe 4, Tallinn) või elektrooniliselt digiallkirjastatud avalduse alusel.