35,9 kilomeetri pikkusel Tallinna-Paldiski maanteel hukkus mullu kaks inimest, mis teeb hukkunute suhtarvuks 5,6 hukkunut 100 kilomeetri tee kohta, kirjutab BNS.

Eluohtlikkuselt teisel kohal on 283 kilomeetri pikkune Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maantee, kus hukkus 2011. aastal 13 inimest. See teeb 4,6 hukkunut 100 kilomeetri kohta. 208,5 kilomeetri pikkusel Jõhvi-Tartu-Valga maanteel hukkus eelmisel aastal kuus inimest ehk 2,9 inimest 100 kilomeetri kohta.

38,4 kilomeetri pikkusel Tallinna ringteel sai 2011. aastal liiklusõnnetustes surma üks inimene, mis teeb 100 kilomeetri kohta 2,6 hukkunut. 198,5-kilomeetrisel Tallinna-Narva maanteel hukkus mullu liiklusõnnetustes viis inimest, mis teeb 100 kilomeetri tee kohta 2,5 hukkunut.

140,8 kilomeetri pikkusel Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla maanteel sai mullu õnnetustes surma üks inimene, mis teeb õnnetuste suhtarvuks 1,3 hukknut 100 kilomeetri kohta. Nii 174,6 kilomeetri pikkusel Tallinna-Pärnu-Ikla maanteel kui ka 182,6 kilomeetri pikkusel Pärnu-Rakvere maanteel sai 2011. aastal liiklusõnnetustes surma kaks inimest. Mõlemal maanteel on suhtarv 1,1 hukkunut 100 kilomeetri kohta.

Valga-Uulu 123,5 kilomeetri pikkusel maanteel hukkus mullu üks inimene, mis teeb suhtarvuks 0,8 hukkunut 100 kilomeetri tee kohta.

Ülejäänud kolmel Eesti põhimaanteel - 140,8 kilomeetri pikkusel Risti-Virtsu-Kuressaare, 117,7 kilomeetri pikkusel Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme ja 21,4 kilomeetri ulatuses Eesti territooriumi lõikaval Riia-Pihkva maanteel ei hukkunud mullu ühtegi inimest.

Eesti põhimaanteedel hukkus 2011. aastal 33 inimest, mis teeb keskmiseks näitajaks 2,1 hukkunut 100 kilomeetri tee kohta. Eestis hukkus mullu liiklusõnnetustes 101 inimest.