Ühinemise kasutegurit uurinud audiitorfirma Ernst & Young Baltic andmetel tähendab kulude kokkuhoid tugiteenustelt, et ettevõtetel on näiteks ühine dispetšeri- ja remonditöö ning kinnisvara kasutamine. "Ühine dispetšerteenistus ja liidetud remonditöökojad on kindlasti ka ökonoomsemad majandada," ütles Sarapuu. "Dubleerivate teenistuste asemel peaks kujunema ühtne sisemine teenindusorganisatsioon, kuhu kuuluksid raamatupidamine, finantsjuhtimine, personaliteenistus ja IT teenistus."

Linna autobussikoondise ning trammi- ja trollibussikoondise juhatajad kirjutasid ühinemislepingule alla tänavu 3. aprillil. Autobussikoondise juhi Enno Tamme sõnul toob liitumine pealinlasele paindlikumalt toimiva liinivõrgu. "Näiteks kui trolliliiklus seisab elektrikatkestuse tõttu, siis ühtse võrgu puhul suunatakse liinile autobussid," selgitas ta.

Bussi-, trammi- ja trollijuhid oma töökoha pärast muretsema ei pea. "Ühinemislepingus on kirjas, et senised töölepingud jäävad kehtima," kinnitas Sarapuu. "Töölepingutest tulenevad tööandja õigused ja kohustused lähevad liitumisel üle ühendettevõttele."