Detsembriks peab Balti jaamas viis 150meetrist ja üks 400 meetri pikkune ooteplatvorm uue näo saama. Ehitajale tiksub armutult tähtaeg. Praegu on olenevalt töö intensiivsusest ehitusfirmal Leonhard Weiss RTE AS iga päev rakkes isegi poolsada inimest. Uute perroonide tellija on Eesti Raudtee tütarfirma EVR Infra, kirjutab Õhtuleht.

Raudteefirma avalike suhete juht Urmas Glase ütleb, et tööga ollakse enam-vähem graafikus, kuid: "Keeruliseks teeb ehitamise ooteplatvormide asukoht. Et platvormidele puuduvad ligipääsuteed, on raske lammutusprahti ära ja uut materjali kohale vedada. Ehitaja ei arvestanud sellega piisaval määral. Siiski on nad kinnitanud, et suudavad kokkulepitud tähtajaks ehk detsembrikuus objekti meile üle anda." Tööjärg on praeguseks jõudnud ka esimese elektrirongide kasutuses oleva platvormini.Urmas Glase sõnul näeb eurostandard ette platvormi kõrguseks rööpa peast mõõtes 550 millimeetrit, et inimesed saaksid samal tasapinnal platvormilt rongi siseneda. Esimene nüüdisaegne rong jõuab Eestisse 30. novembril. Kõigepealt saavad huvilised seda imetleda Valga jaamas.