„AS-i Signaal poolt transpordiametile tasumiseks antud tehtud tööde üleandmise akt ei sisaldanud ainult liiklusbüroost tellitud tööd, vaid ka teisi meie poolt korraldatud ja nimetatud aktis äramärgitud töid,” sõnas Signaali juhataja Ats Tamm. „Seega ei pistnud Signaal taskusse summat 49 632 krooni (3172,06 eurot — toim), vaid esitas arve, mis sisaldas mõistlikku projektijuhtimistasu samas aktis kajastuvale kahele erinevale tööle.”

Ometi tõi transpordiamet Lõugase ametist vabastamise põhjuseks just selle summa ja käskkirjas on välja toodud, et antud vahendustasu sai AS Signaal, kuigi otse liiklusbüroolt tellides oleks saanud linn vähemalt sama palju kokku hoida.

Miks linn ja Signaal eri seisukohal on? Tamm seda öelda ei oska, ent enda sõnul esitas firma distsi­plinaarjuurdluse ajal linnale kõik vajalikud dokumendid. „Kas teise töö arve umbes 30 000 krooni (1917,34 eurot) „unustati” transpordiameti käskkirjas meelega, et kahjusumma suurem tuleks?” esitab Tamm küsimuse, viidates transpordiameti plaanile Lõugaselt kahjusumma tagasi nõuda.

Signaal on linna peapartner liikluskorraldushangetes juba 2005. aastast saadik, kui sõlmiti linna ja ettevõtte vahel riigihankeleping, mille käigus on tänavusel aastal kahe partneri vahel sõlmitud juba 8 liikluskorralduslepingut. Ometi on Tamme sõnul linna enda huvides sõlmidagi leping alltöövõtjatega Signaali kaudu, sest erinevalt linnakassast saavat Signaal alati allhankijatele maksta.